PŘIHLÁŠENÍ
: :
Nová registrace Zapomenuté heslo?

Často kladené otázky

Zde naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky uživatelů. Pokud nenaleznete požadovanou odpověď, napiště nám prosím na podpora@zijemevzahranici.cz

REGISTRACE

Registrovala jsem se, ale chtěla bych změnit některé údaje. Je to možné? Ano, je to možné. Stačí se přihlásit do svého profilu na www.zijemeVzahranici.cz a můžete údaje doplnit či upravit.

Jaké informace doporučujete v profilu uvádět? Určitě doporučujeme uvést hlavně Vaše pracovní zkušenosti včetně krátkého popisu realizovanýchh činností. Dále doporučujeme doplnit specializaci dle oborů. Zvýší to pravděpodobnost, že si Vás pro spolupráci vybere relevantní exportér.

Mám uvádět v profilu hodinové sazby nebo se dohodneme s firmami později? Pokud uvedete své hodinové sazby, je to jistě výhoda. Budou Vás kontaktovat pouze exportéři, kteří mají zájem o Vaše služby za uvedenou cenu. Pro obě strany je v tomto případě dohoda rychlejší. Můžete také uvést cenové rozpětí s poznámkou, že cenu je možná individuálně zaslat dle konkrétního zadání.

Jakým způsobem si budu odměnu účtovat? Na způsobu účtování odměny se dohodnete přímo s exportérem. Ideální je možnost vystavit fakturu – dle dohody zálohovou či klasickou až po skončení projektu. Pokud máte kontaktní adresu v ČR, můžete jednorázové práce vykonávat na tzv. Dohodu o provedení práce, kterou je možné danit srážkovou daní. V praxi to znamená, že se s exportérem dohodnete na znění dohody o provedení práce, on za Vás odvede srážkovou daň a pošle na účet čistou odměnu. Preferované způsoby vyplácení odměny je možné označit ve Vašem profilu, aby opět byla následná komunikace s exportérem rychlejší.

Na jak dlouho je registrace platná? Registrace je vždy na jeden rok. Po té je možné ji samozřejmě prodloužit.

Ověřujete kontaktní údaje uvedené v registraci? Ano, e-mail je ověřen zasláním potvrzovací zprávy. Telefonická spojení budeme ověřovat v průběhu listopadu. Pokud se nebude možné opakovaně spojit s registrovanou osobou, zašleme email s prosbou o kontaktování. Pokud ani po té se nám nepodaří spojit, bude profil zablokován. Ověřování telefonních kontaktů ju nutné, abychom vyloučili tzv. virtuální identity (osoby, které neexistují nebo nežijí v zahraničí).

Žiji v Kanadě, ale přes léto jezdím do Evropy. Mohu se zaregistrovat, i když nejsem po celý rok v Kanadě? Ano, určitě. Do registračního profilu prosím ale uveďte, kdy v průběhu roku jste v Kanadě k dispozici.

Žiji v Thajsku a ráda bych nabídla služby také exportérům, kteří si vybrali sousední země Laos a Kambodžu. Cestování pro mě není problém. Je to možné? Ano, je to možné. Prosím, napiště nám na registrace@zijemeVzahranici.cz a my to vyřídíme.

Nemohu se přihlásit do svého Profilu? Pro přihlášení musíte mít povolená tzv. cookies. Prosím zkontrolujte, zda je máte povolená. Pokud ano, můžete se přihlásit.

SLUŽBY

Nejsem si jistá, které služby vybrat. Můžu poporosit o více informací? Ano, určitě. Pokud si nejste jistí, napište nám na registrace@zijemeVzahranici.cz Velmi rádi poradíme. Vaše náměty mohou vést také k úpravě jednotlivých kategorií. Děkujeme za ně předem.

JEDNÁNÍ S EXPORTÉRY

Pokud se na mne obrátí český exportér s nabídkou spolupráce, která mi nebude vyhovovat, mohu odmítnout? Samozřejmě, pokud Vám spolupráce nebude z časových, finančních či jiných důvodů vyhovovat, můžete spolupráci odmítnout.

Kdy bude otevřena registrace pro exportéry? Kdy mě mohou kontaktovat? První registrace exportérů již probíhají. Předpokládáme, že větší oslovování zahraničních kontaktů bude probíhat v průběhu začátku roku 2013.

Jak probíhá jednání s exportérem? Exportér Vás bude kontaktovat zpravidla e-mailem s konkrétním požadavkem. Dohodnete se na finančním ohodnocení, termínu dodání a způsobu vyplacení odměny. Finanční odměnu je možné vyplácet postupně. Při jednání s novou společností tento postup určitě doporučujeme. Veškerou komunikaci doporučujeme také vést písemně, abyste předešli možnému nedorozumnění. Pokud budete s exportérem pracovat formou Dohody o provedení práce či Dohody o pracovní činnosti, uveďte konkrétní popis zadání přímo do textu dohod. Pokud budete svou práci fakturovat, exportér vystaví objednávku, kde bude přesně uvedeno zadání práce.